diumenge, 18 d’abril del 2010

Desequilibrat

A vegades tinc la sensació que baixo de la lluna. Aquest cap de setmana hem tingut una festa d'aniversari d'una nena amiga de la meva filla. Mentre parlàvem els pares, vaig veure que un d'ells duia una braçalet tot curiós. Li vaig preguntar què era perquè també havia vist que en duia un la seva dona, però de color diferent. Estava convençut que devia ser d'aquelles que et dóna accés a algun local. Però no. Em diu: és una polsera de l'equilibri. Em vaig quedar igual. Després m'ho va explicar.

Es veu que aquest estri serveix perquè vagis per la vida amb més energies i més equilibrat. Ho va sentir per la ràdio i va pensar "quina xurrada". Però després un company de feina, que en tenia una, li va dir que sí que li funcionava i li va deixar provar. Van muntar un tauló i aquell que no portava la polsera provava de passar fent equilibris, i queia cada vegada. En canvi, quan ho provava amb el braçalet ho feia sense problemes. També em va explicar que, pel que sembla, uns corredors de bicicleta que la porten han millorat espectacularment els seus resultats a les curses.

No fa pas tants anys, es van posar de moda aquells braçalets de metall que als extrems hi tenen dues petits boles i que servien per quelcom semblant. Ahir mateix vaig veure una dona gran que en portava una. Jo, almenys, seguiré desconfiant d'unes i altres. Segur que hi ha bona part d'efecte placebo, si és que això es diu així. Per si de cas, però, prefereixo no portar-ne cap. Tinc la sensació que si no m'acabo de tornar boig amb tot allò que m'envolta és, precisament, perquè estic més a gust amb un cert caos i una mica desequilibrat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada