dilluns, 12 d’abril del 2010

No vaig dinar amb dos etarres

Fa 7 anys vaig anar a dinar amb Juan María Torrealdai i Martxelo Otamendi, editor i director de l'Egunkaria. Veníem de fer una xerrada sobre mitjans de comunicació i conflicte basc a la UAB. En aquell acte Otamendi va anunciar que tirarien endavant un nou diari: Berria. Feia només tres mesos que l'Audiencia Nacional havia tancat el diari i que aquestes dues persones havien acusat la Guardia Civil d'haver-los torturat. I jo m'ho crec, com també s'ho va creure Pasqual Maragall (per cert, va ser un servidor qui li va preguntar al llavors candidat a la presidència si es creia Otamendi. Modèstia a part). Durant la xerrada amb Otamendi i Torrealdai, i després en el dinar, un home ens va estar seguint i vigilant.
Han hagut de passar 7 anys perquè hagi pogut confirmar que aquell dia no vaig anar a dinar amb dos etarres. Ha hagut de ser la pròpia A.N. qui ho desmenteixi, i si són ells mateixos els que es porten la contrària vol dir que realment la van cagar solemnament. Ah, i encara ens demanen que ens manifestem a favor de Garzón? Au va!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada