dilluns, 26 d’abril del 2010

Les aixelles d'en Carod

Avui dilluns ha estat el dia d'ERC a Catalunya Ràdio. Al Matí de Catalunya Ràdio han entrevistat en Joan Puigcercós, al migdia al Tot és molt confús ho han fet amb en Josep- Lluís Carod-Rovira i a la tarda, a L'oracle, han tingut de convidat en Jordi Portabella. No he escoltat El Cafè de la república, però diria que no han entrevistat l'Ernest Benach.
De tot plegat, em quedo amb l'entrevista a Carod-Rovira. L'exlíder d'ERC ha confessat que cada dia es posa desodorant dos cops a l'aixella esquerra i un a la dreta. Aquesta qüestió ha estat tema de conversa uns minuts. Carod ha dit que això no ho feia per cap mena de supersitició, sinó simplement per un costum. El tema m'ha fet reflexionar força estona i he arribat a una conclusió científica. El Vicepresident de la Generalitat deu ser dretà i quan s'ha dutxat deu agafar el desodorant amb la mà dreta. El desodorant ha de ser de roll-on i se'l passa primer per l'aixella esquerra i després per la dreta. Un cop ha fet aquesta operació deu comprovar que l'aixella dreta queda més untada que l'esquerra. ¿Per què? Doncs perquè els roll-on tarden a treure tota la substància quan els utilitzes després de moltes hores sense fer-los servir. Per això, l'encara membre d'ERC, torna a passar el desodorant per l'aixella esquerra perquè la cosa quedi més equilibrada.
De fet, he arribat a aquesta conclusió perquè jo faig pràcticament el mateix cada dia. En la primera passada per l'aixella sempre costa deixar-hi el producte del desodorant. Per cert, i parlant de desodorants, permeteu-me que faci publicitat de la meva marca i model preferits. Es tracta de l'Aloe Vera de Mussvital. El compro de quatre en quatre a les farmàcies. És l'únic desodorant que em funciona, per tot el dia, i que a més no em provoca al·lèrgies. Us el recomano. Ah, i si hi ha algun comercial de Mussivital llegint aquest text li deixo el meu correu electrònic per si vol fer-me arribar algunes mostres gratuïtes. Gràcies: enricxicoy@gmail.com.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada