dilluns, 5 d’abril del 2010

No animal testing

Sóc d'aquells qui cada dia es llegeix els paquets de cereals mentre esmorza. Bé, això sempre que esmorzo cereals. En canvi, no tinc per costum llegir-me els pots de sabó o de xampú mentre em dutxo. No tinc temps per perdre. Però avui dilluns de pasqua, potser perquè de pressa no en tenia gens ni mica, m'he llegit de dalt a baix un xampú que tenim a la dutxa. Fa uns dies que em piquen una miqueta els cabells i volia saber si aquell xampú de perruqueria m'aniria bé. Total, que al final de la lectura del pot he descobert un logo que no havia vist mai abans. Es tracta d'un conill i a sota un text que diu "No animal testing". O sigui, que aquell xampú no l'han provat abans amb conillets d'índies. I això, sincerament, no ho he descobert fins avui.
Això deu voler dir, doncs, que si no l'han provat amb animals ho deuen haver provat directament amb humans, oi? O és que potser ni tans sols amb ells ho han provat? De fet, aquest xampú l'havia fet servir fa uns mesos i durant unes setmanes encara em va picar més el cap. La perruquera diu que és un sabó que serveix per eliminar totes les impureses del cap.
Bé, sigui com sigui, mirant per internet he vist que hi ha molts productes que es promocionen amb logos semblants al del meu xampú. El dubte que seguiré tenint, però, és si no seré jo el conillet d'índies que fan servir per provar el producte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada